Preizkusil sem že veliko antivirusnih programov, toda noben me ni povsem navdušil z rezultati. Eset NOD32, za katerega se vsi hvalijo, da je najboljši, ter da zazna “vse” viruse in nevšečnosti, pa nimam najboljšega mnenja.

No, da gremo na dolgo in široko o antivirusni zaščiti…

Po spletu sem dobil izvorno kodo že precej zaznanega virusa, ter jo začel predelovati. Po enem tednu skoraj vsakdanjega dela sem ga dal “packirati”, da bo manj zaznan in nato še testirat na spletni strani virustotal.com .

In glej ga glej : zaznalo le 8 od 36 protivirusnih programov, od tega NOD32 ni zaznal. Ker tega nisem mogel verjeti, sem testiral na večih različicah NOD32. Rezultat: nobena različica nič ni javila. Lepo in mirno prepustila programček.

Med tistimi, ki so zaznali je bil antivirus Avira, ki sem si ga nato brezplačno prenesel z spleta -> http://www.avira.com/en/downloads/ .

Avira je res en  protivirusni program, katerega lahko pohvalim – učinkovit , brezplačen.

Torej moja lestvica boljših protivirusnih programov:

1. Avira

2. Eset NOD32

3. Avast

4. AVG

5. BitDefender

