Uporabniki MSN Messengerja zadnje čase dobivamo kar nadležna sporočila stikov, ki zmeraj ob isti uri pošljejo povezave do različnih strani z prijavnim oknom, ki nato vodi do ponarejene (FAKE) MSN strani.

MSN
Sam sem iz radovednosti kliknil na povezavo in odprla se je spletna stran, ki je zahtevala, da vpišem uporabniški naslov in geslo.
Ker sem posumil, da gre za prevaro, sem vpisal lažne podatke(neveljavne). Spletna stran me je vodila do naslednje strani: navidez podobni MSN.com . Domeno in IP naslov spletnega strežnika sem WHOIS-al in kontaktiral ISP, ki se še zaenkrat ni odzval.

Primer sporočila

Primer sporočila

Vse stike, ki so bili žrtve te prevare sem obvestil, toda večina je odgovorila s “Ja vem, virus mam”. Tokrat ne gre za noben virus na računalniku žrtev, temveč so se njihova gesla shranila ob vpisu na spletni strani.

Nasvet “žrtvam” prevare : Priporočeno je zamenjati geslo vašega računa in več NE nasedati prevaram 🙂